آدرینآدرین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

دنیای فرشته کوچک ما

روز مادر مبارک

1391/2/26 8:00
نویسنده : روژین
259 بازدید
اشتراک گذاری

گلهای بهشت سایه بانت

یک دسته ستاره ارمغانت


یک باغ پر از گلای نرگس ،


تقدیم به قلب مهربانت ....


مادر عزیز روزت مبارک

مادرم من هیچ وقت نتونستم برای تو و پدرم کاری بکنم ولی همیشه دستهای مهربان شما سر من را نوازش داده و همیشه دعای شما پشتیبان من بوده . الان شما در سفر مکه به سر میبری میدانم آنجا هم در فکر منی و همچنان داری برایم دعای خیر میکنی مادرم دوستت دارم و دستهای مهربانت را میبوسم.و خدا را شکر میکنم که پر مهرترین مادر دنیا مادرم شد. و دلسوزترین پدر دنیا پدرم.

مادرم الان که مادر شده ام میتوانم درک کنم که عشق مادر به فرزند یعنی چه .مادرانه دوست داشتن یعنی چه مادرانه عشق ورزیدن به کودکت یعنی چه همه اینها یک جواب دارد آن هم نهایت بی نهایت است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)