آدرینآدرین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

دنیای فرشته کوچک ما

شش ماهه شدی

1391/1/19 23:50
نویسنده : روژین
473 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز شش ماه شدی شش ماهگیت را بهت تبریک میگم .

امروز صبح با بابایی رفتیم برای واکسنت . شب یه ذره تب کردی که قطه استامینوفن دادیم و پاشویه هم برات انجام دادیم بهتر شدی .

راستی امروز غذا خوردن را برات شروع کردم اون هم با یک قاشق مرباخوری فرنی آبکی . امیدوارم در طول زندگیت هر چی میخوری سلامتی برات به همراه داشته باشد . تصمیم دارم عادتت بدم به سالم غذا خوردن . امیدوارم به این هدفم برسم و هیچ وقت در این مورد کوتاهی نکنم. دوست دارم جگر گوشه امقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مريم مامان برسامي
20 فروردین 91 13:03
سلام آدرين جون شش ماهه شدنت مبارك خاله 120 ساله شي عزيزم
سحر مامان آراد
21 فروردین 91 12:57
سلام روژین جون ممنونم از راهنماییت آدرین کوشولو رو ببوس لینکیدمت با اجازه به ما سر بزن
mami neda
22 فروردین 91 19:17
سلام عزیزم 6 ماهگیت مبارک باشه ولی مامانش خیلی دیر اپ میکنی دلم براتون تنگ میشه خوب
صحرا
26 فروردین 91 16:53
سلام آدی جونم 6 ماهگیت مبارک.خیی خیلی دوست دارم
ATeNa
10 اردیبهشت 91 20:07
سلام عزیزم . مرسی که به وبلاگ شکلکمون سر زدی . چه پسمل خوشملی داری . خدا حفظش کنه .