آدرینآدرین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

دنیای فرشته کوچک ما

بازیهای آدرین

1390/11/12 17:46
نویسنده : روژین
290 بازدید
اشتراک گذاری

آدرین کوچولو الان دیگه فوتبال بازی میکنه وقتی رو صندلیت میشینی مامان توپ زنگوله دار رو میذاری جلوی پات تو با تشویق مامان پرتش میکنی پایین .

یه خرس کوچولو داری هر چی بزنیش میاد سر جاش تو رو به پهلو میخوابونم و تند تند به خرس کوچولو ضربه میزنی .

یه وسیله ای از صنایع دستی هند داریکه ٦ تا فیل زنگوله دارن اون را آویزون میکنم بالا سرت با شدت و سرعت فراون تند تند میزنی به این فیلهای کوچولو بینوا.

هر روز مامان کتاب قصه برات میخونه شکل کتابها رو نشونت میده . کتاب تقویت هوش رو با هات کار میکنه.

بابایی میبرتت حمام میذارتت توی وان خودتبعد از ده دقیقه که ترست ریخت توی آب دست و پا میزنی و با بابایی بازی میکنی.

یه جغجغه با یه کیسه های که صدا میدن میزارم زیر پات که پاهای کوچولو را تکونی میدی این جغجغه یا این کیسه صدا می ده خوشت میاد.

جعبه موزیکال برات کوک میکنم خرس کوچولوی روی جعبه میچرخه گهگهایی در شو میبندم ودوباره بازش میکنم ذوق میکنی.

از روی کتاب بازی با کودک باهات بازی میکم.

face to face کلی با هم صحبت میکنیم تو هم از یه چیزهای میگی آ آووو گغ بو مه

برای موبایل بالا تختت کلی ذوق میکنی

جیگرتو مامان بخوره

این ها را گفتم که بعدن خودت اینها را بخونی ببینی تو این سن چه کارهایی میکردی و هم برای مامانهایی نوشتم که پرسیده بودن تو این سن با بچه چه بازیهایی انجام بدن خوب است این را اضافه کنم تا میتونید با بچه تون مخصوصا اگه پسر است حرف بزنید چون بخاطر وجود هورمون تستوسترون هورمون مردانه پسرها دیرتر زبون باز میکنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)