آدرینآدرین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

دنیای فرشته کوچک ما

آدرین کوچولو و اولین صداهایش

1390/10/16 18:28
نویسنده : روژین
221 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان الان دیگه با مامانی حرف میزنی قبلا فقط من حرف میزدم و تو گوش می دادی ولی الان او ای م ب قم و... برای مامان میگی برای مامانی زیاد میخندی و دلت میخواد وقتی که بیداری مامانی تمام وقت همراهت باشه مامانی هم سعی میکنه کوتاهی نکنهدلقک

عزیزم خیلی آرام شدی چند شبه دارم باهات تمرین میکنم که اختلاف شب و روز را بفهمی روزها صدای تلوزیون را زیاد میکنم و خانه را پر نور و سعی میکنم تو را هر جور شده سرگرم کنم و شب ها برعکس اتاق تاریک و بی سرو صدا . هزار ماشالله تو هم با استعداد . چند شبه با من همراهی داشتی.

الهی مامان فدات بشه قند عسلم که همه جوره مامان را همراهی میکنی دیشب من نتونستم خوب بخوابم و تو خواب بودی ولی صبح خوابم برد وقتی پا شدم تو بیدار بودی نمیدونم از کی بیدار بودی ولی مامانی را بیدار نکردی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)