آدرینآدرین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

دنیای فرشته کوچک ما

رفلاکس معده

1391/3/2 15:54
نویسنده : روژین
227 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مامان تا چهار ماهگی تو به خاطر درد کولیک رژیم غذایی داشت بعد از شش ماهگی طبق توصیه دکترت رژیم غذایی را قطع کردم ولی میدیدم گهگهایی بعد از شیر خوردن بالا میاری طبق توصیه عموت تو را بردیم دکتر . دکتر برات سونوگرافی نوشت که همان روز انجام دادیم و دوباره به دکتر نشان دادیم که دکتر گفت رفلاکس معده از نوع مزمن (شلی عضلات دریچه معده) داری و هم شما و هم من باید رژیم غذایی را رعایت کنیم و برای تو داروی رانتیدین نوشتن.

عزیز دل مامان تو توی عید سرما خوردی و تا الان خس خس سینه و ترشح دماغ و خلط داشتی و ما تورا دکتر میبردیم از دکتر کودکان و آسم کودکان چند تا دکتر دیگه و هر کدام دارویی میدادند و نظر دکتر دیگه را رد میکردند و ما دارویی را بهت میدادیم که یکی دو تا دکتر خوب نظرشون یکی بود بعد اینکه دکتر متخصص گوارش کودکان تو را بردیم اون گفت همه این موارد مربود به رفلاکس معده است و به سرما خوردگی ربطی ندارد.همون عید سرماخوردگی تو درمان شده بود. راستی دکتر کودکان تو الان دکتر سهیلا قدسی است که اون هم نظر دکتر گوارشت را داشت و دکتر خیلی خوبی هم هست .

خدایا تو سلامتی را به پسر من هدیه دادی پسرم را در همه حال و همه جا به خودت سپرده ام این مشکل کوچک را هم به خودت سپرده ام امیدوارم که شفا بدهی

خدایا باز به خاطر همه نعمت هایی که به من عطا کردی از جمله این هدیه آسمانیت تو را شکر میگویم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)