آدرینآدرین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دنیای فرشته کوچک ما

معرفی کتاب

1390/10/22 12:41
نویسنده : روژین
583 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتم کتابهایی که خواندم  و برایم مفید بودن در اختیار سایرین قرار بدهم لطفا اگر نظری دارید برایم بگذارید و کتابی مفید اگر سراغ دارید به من هم معرفی کنید با سپاس

 

9ماه بارداری  (در انتظار کودکی هستم ) نوشته لورانس پر نو ترجمه ساعد زمان

همه مادران سالم اند اگر نوشته الیزابی فنویک  ترجمه امیر صادقی بابلان

من و کودک من دکتر جواد فیض (کتاب بسیار مفیدی است از زایمان تا شیر خوارگی )

بازی با کودک  نوشته دکتر وندی اس مسی و رانی کوهن لیدرمن ( برای من خیلی کاربرد داشت)

مجموعه 4 جلدی نحوه ایجاد تحریکات روانشناختی برای شیرخواران (سازمان بهزیستی)

دوران شیر خوارگی و کودکی (پرسش و پاسخ) ترجمه دکتر فریب قربانی محبوبه نادری فر

شب و ماه و ستاره  کتاب داستان کوتاه  برای کودک نوستع فردین صادق ایوبی  تقدیمی ژینا دختر خاله آدرین)

ریحانه بهشتی یا فرزند صالح نوشته سیما میخبر ( کتاب مذهبی است دعا و یک سری نکات دیگه دارد ولی نکات بسیار خوبی راجع به بارداری و شیر دهی هم دارد که برای من مفید بود)

سی دی های دکتر هلاکویی (مجموعه بسیار ارزنده ومفید روش تربیت کودک از 0 تا 14 سالگی  من فعلا از 0 تا سه سالگی را تهیه کردو بسیار بسیار مفید بود )

شیوه های تقویت هوش نوزاد (سه ماهگی تا 12 ماهگی ) من هر روز یک ربع این کتاب را در معرض دید پسرم قرار میدم )

تغذیه و تربیت کودک نوشته بنیامین اسپاک ترجمه دکتر مصطفی مدنی

از کودکان خود نابغه بسازیم نوشته آلن پولکینن مترجم محمد طاهر طاهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاس
28 دی 90 13:28
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ سلام منتظر حضور پر مهرتون هستم